Kızlar ilk gebeliğim o yuzden baya bilmediğim şey var ve gittiğim devlet hastanesinde hiç ilgilenmiyorlar doktorlar adam akıllı konuşmuyorlar o kadar sıra bekliyoruz ve 5 dk muayene konuşma sürmüyor çok çabuk bitiyor bisey anlamıyorum özel hastaneler nasıl çok masraflı mi kararsız kaldim devlette mi devam etsem özelde mi diye 🙄🤔