30 haftalık ikizlerime acil sezeryala doğum yaptım hamilelik sürecimde hersey normal di ama şimdi iki yavrumun da hayati tehlikesi çok yüksek birini diyalize bağladılar idrar çıkısı yok ve tansiyonu çok düşük diğerinin de kalbinde beyninde sorun var Rabbim binlerce kez şükürler olsun yine de bugün ilk defa bi tanesi için süt istediler kabul ederse vücudu Rabbim kimseyi evlat acısı göstermesin sizden ricam dua edin nolur 🙏