Ozlem0707 ben dün gidip yaptırdım. Gece 12 den sonra bişey yemeyeceksiniz. Ben sabah 8,5 da hastanedeydim. Aç karnına ve su içmeden gidiyorsunuz. 2 tüp kan alıp idrar tahliline gönderiyorlar. Bence tuvalete girmeden gidin. Ben idrar tahlili yapıldığını bilmiyordum.Su da içmek yasak olduğu için ben 1 saat tuvaletim gelsin diye bekledim 🤦🏻♀️ İdrar tahlilinden sonra bi şekerli su gibi bişey veriyorlar. İçip 1 saat bekleyip yeniden 2 tüp kan veriyorsunuz. Sonra yine hiç bir şey yiyip içmeden 1 saat daha bekleyip 2 tüp kan daha veriyorsunuz. 45 dk içimde sonuçlarınız çıkıyor 😊