Benimde o haftalarda ağrım vardı bebeğin başı çok aşağıda olduğundan baskı yapıyormuş bana kendini çok mu yoruyorsun ev işi yaparak dedi. Bir de erken gelip küveze girmesin böyle bi dönemde dedi. Bende korktum moralim bozuldu. 2 hafta sonra tekrar gittik bu süreçte evde sadece yemek yaptım ve genel olarak yattım. Magnezyum bende kullandım. O ağrılarım geçti. Bebek de gayet iyiydi bu sefer doktor kötü hiçbir şey söylemedi ☺️