Arkadaşlar bugün adet günüm sabah kaset test yaptım ( erken gebelik testi değil ) tek çizgi fakat adet olmadım acaba bu testler adet günü bi kaç gün geçincemi gösterir ve adetlerim düzenlidir. Fakat silik çizgi bile çıkmadı. Ama adette olmadım sizce ne olabilir lütfen yardım 🙏🙏🙏