Sema3535 Ben de aynı haftadayım. Benim de baktığın zaman o kadar stres, sinir yapacağım şey var ki. Ama benim şuan önceliğim bebeğim ve kendi sağlığım. Ara ara bana da gelmiyor değil tabi ki biraz da hormonal bu duygular ve zor zamanlardan geçiyoruz. Ama bu halini elinden geldiğince uzatmamaya çalış inşallah. Stresli bir gebelik stresli bir bebek demek.