Dzeyy vallahi ben soda ve gazlı şekerli içeceklerden nefret eden biri olarak hiç sorun yaşamadım. Kahvaltıda bal, nutella yiyen herkes o içeceği içebilir. Midem hiç bulanmadı ama hemşire sakın kusma iptal olur deyince psikolojik bir bulantı oldu 2-3 dakikalık😊 hiç tedirgin olmayın gayet bildiğimiz sprite,soda, gazoz tadında ve baycak kadar tatlı değil❤️🙏🏻