Merhaba 2 gün önce normal doğumla kızım doğdu. Sütüm henüz gelmedi. Mecbur mama veriyorum. Biberon nuk, avent ve mammajoo almıştım birer tane. İçlerinde en memnun kaldığım mammajoo oldu. Nuk sürekli boğazına kaçıyor yenidoğan olmasına rağmen. Aventte öyle. Boş yere almışım mamajoo dan 2 tane daha aldım. Fiyat olarakta en uygunu oydu. Aklınızda olsun👍🏻