
kızlar merhaba ilçede yaşıyorum malum virüsten dolayı sürekli il merkezine gidemiyoruz ..merkezde özele gidiyorum gidince ama sıradan kontrollerimi ilçede oluyorum zaten bir tane doktor var burda ama nasıl gerile gerile gidiyorum adam manyak gibi doğru dürüst yüzüme bakmıyor muayenesi sadece 30 saniye sürüyor sorularıma doğru düzgün cevap bile vermiyor😠 neyse bugün de gittim bebek iyi haftasıyla uyumlu dedi bende hocam boyu kilosu ne kadar dedim (merak ediyorum sonuçta ) bu haftalarda onlar çok da önemli değil diye cevap verdi, söylemedi 🙄 O cevap vermedi bari size sorayım 😂 21+5 iz biz haftasıyla uyumlu dedi ama ultrason kağıdından baktım 23+4 çıkmış 2 hafta önde 541gr kilosu sizlerin nasıldı bu haftalar gerçekten normal mi ?