demet0146 sol böbrek ağrısı ve ayaklarda aşırı şişme yaşaynlar varmı 7ayım bitene kadar hiç kilo olmadım nerdeyse 65 le kaldım 75 oldu azmı cokmu acaba
ArzuCnbz demet0146 33 haftalığım benim 2 böbregimde de büyüme var ağrı yok ama genelde ağrı oluyotmus mutlaka urolojiye gidin ben erken teşhis ettiğim halde çok zor zamanlardan geçiyorum inşallah sizin öyle birşey değildir. 2 haftadır ozellikle sağ ayağımda çok guzeeel bir ödem var 😏
demet0146 bende ilm başlarda agrım vardı böbreklerimde gittim bişey cıkmadı şükür cumartesi yarımsaat aralıkla şidettli agrım oldu bugunde yine agrıyo sol sadece ayaklarım cok şişti bide bugun