Mkelebek Kizlar merhaba. 32.haftadayim.arada gogus ucum islaniyor hissediyorum ama baktigimda sut fln yokk ###
Merve-26 Asu20- bende 38 haftadayım hiç bişey gelmedi bendende insallah doğumdan sonra gelir şarıl şarıl😂 benimde aklima geliyo böyle daha hamileyken gelenleri görünce
Asu20- Merve-26 ben de önlem olsun dşye. Kimyon çayı içiyırum ama sakin olmak lazım gelir yani neden gelmesin ki Rızkıyla doğar bebişler diyoruzz.
busegonel 24 haftalik oldum. 2 gun oncesi geceligime bulasicak derecede gelmisti. Kimisinde erken basliyomus kimisinde doguma yakin. Doktorum gelmesi normal ama gogusunu sıkma demisti. Aklinizda bulunsun
Imfromlastnight Benimde 19. Haftada geldi. Sadece 2 gün geldi durdu :/ burdan okuduklarımla panik yapmadım:)
busegonel Mkelebek ben ilk sıktığımda şeffaf ama yapiskanimsi biseydi. Sanirim boyle boyle sute donusucek