Sabah da yazmıştım ama içime sinmedi başka doktoralara gittim e yazikki bebeğimde kalp atışı yok. 6. Haftada gelişmeyi bırakmış . Kalbi zaten hiç atmamıştı. Hanımlar aranızda 3 ve daha fazla düşük sonrası bebeğine sağlıkla kavuşan var mı cok yıprandım ben bu süreçte . Not( genetik test ilaç iğne vs hepsi yapıldı takipli gidiyordum )