ecemmmcc benm sancım başladıktan yaklaşık 15 saat snra baktıklarında hala 2 cm dı sancılar sıddetlwnınce açılma birden oluyo canım sen dayanabıldıgın kadar kendı sancınla dayan snra açılma olmazsa iste sezeryan çatın musaitmiymiş normal doğuma müsaitse bebekte bi sorun yoksa normal doğurursun biraz uzun sürebilir ama çatı darsa falan zaten senı sezeryana yönlendirirler kaç saattir sancıların var