Mervkfs Hamilelige bağlı ağrılar kramp tarzında olur geçer yeri gelir ama ama 5. Ayimiza girecez bu sefer sabit bir ağrı saplandı geçmiyor aynı durumda olan var mı canlar?
Kdrfts Mervkfs baska bi posttada yazmistim gormemis olabilirsin hergun maden suyu muz badem de rahatlatiyor bende 3-4 hafta kadar yasadim yurumek aci veriyordu sukur gecti simdi
Snamp Mervkfs ben iş falan yapıp ayakta çok kaldığım zamanlar kalcam kırık gb oluyor yuruyemiyorum🙈 bel ağrısı da cabası