Bilge_12m 20 hafta olduk hareketler daha net değil bir gün olursa bir kıpırdama 3 gün olmuyor sizlerde durum nedir 💐
Pnrbtr Bilge_12m 22+3 üm daha 1 buçuk haftadır ancak hissediyorum. Benim hergün hareket var fakat bazen çok az bazen çok.
Asilaymomm Pnrbtr resmen kendmı gordum canım😂 benmde aynı dedıgın gbı bzde 22 haftalık olduk bugun. Sabahtan beri hareketini hissedeyim diye ayaga bıle kalkmıorm neredeyse bazı gunlerde resmen ıcımde tepiniyor. Demekki bu haftalarda böle 🤷♀️
Anneolacagimben 22 haftaligim birgün hissediyorum iki gün hiç hissetmiyorum tabi o süreçte ömrümden ömür gidiyor bugün olduğu gibi dün çok güzel hissetmiştim bugün biraz yoruldum ondan mı bilmem hiç hissetmedim