Merhaba ben aslında özelde doğum yapacaktım öyle planlamıştık ama malum virüs yüzünden eşimin işleri allak bullak oldu devlet hastanesinde doğum yapmayı planlıyorum ama şehir hastanesinemi yoksa etlik zübeyde hanımamı gitmeliyim bilmiyorum bilgi sahibi değilim bilgisi olan yardımcı olabilirmi 😣