nesli-34 inanın kisiy göre değişiyor bu . Asla doğum yapmadan bilemeyeceğiniz bişey. Kimi 6, cm olsa da ağrı hissetmiyor kimi 1, cmde hissediyor. Benim öyle oldu 1, cmde suyum geldi aslında bu dezavantaj bence. 3 cmde ağrım çok olunca sezaryan oldum. Ama bir başkası 3, cmde ağrı yasamayabilir rahat geçebilir