elen1 ben Besmeyi çok beğendim canım. Güzel düşünen güzel görür. Besleme olarak değil de besmele’ olarak düşündüm. Bence çok hoş. Besmele her hayrın başıdır ve her hayrın başında evladımın isminin anılması beni çok mutlu eder. Evladınız da sizin için çok hayrlı olsun, hayırlara vesile olsun. “Besme Naz” çok hoş olabilir. Hele bı de ilk evlat ise veya ilk kız çocuğu ise Besme güzel bir tercih.