YagmrK bizim köken arap,besmele"den gelir, anlamı besmele yani.Memlekette bikaç kez duymuştum bu isim kullanılıyor.İçime sinmiyor ama eşimnde gönlü olsun istiyorum,Aslında iki tane tam anlamıyla uyan isim buldum bunlar beril ve begüm.
İlk isim bu ikisi sonrasında besme geldiğinde uyuyor gibi geldi bana.Besmeye diretirse bu ikisi arasında seçim yapıcam ama inşAllah vazgeçer ve elisa’ya dönerim😍