Kızlar normalde 39 haftada sezeryan olacaktım bebek dönmedigi ve çatım dar olduğu için, ama bugün kontrolde sancılarım çıktı doktor Pazartesi gel yapalım yatışını dedi ama 38+3 oluyorum bebegiminde kilosu 3100 az degilmi bilemiyorum benim gibi dogum yapacak olan varmı ☹️☹️