_defnee Cigdemanne_01 Elle oluyor diye biliyorum ama bir aletle falan hiç duymadım. Ben oldum. Hemde çoğu kez.ç açılmaya bakıldı. Ve 3 doktorum vardı sağlık sebebinden 3ündede ayrıca çatı muayenesi oldum. Kendini kasmadıpğın sürece hemen bitiyor.
Mihray Cigdemanne_01 Şu an eskisi gibi değil ama doktorlar önceden özelde sırf para için ve erkenden işini bitirip gitmek için yapıyorlardı. Artık normalle sezeryan arasında çok fark yok. Benim yaşadığım 12 yıl önceydi