mlkeengn çatı muayenesi 38+0′da yapıldı. Normal doğum için uygunum ama açılma yoktu. Bir de bebeğimin gelişimi 2 hafta önden gittiği için bebek, haftalarını doldurduğunda iyice kilolu olacak ve benim doğum yapmam zorlaşacak diye riske atmayalım dedi. Minyon tipliyim ben. Onunla da alakalıymış bu.