0Bsra0 çok teşekkür ederim darısı başınıza sağ salim ❤️ zorunlu sezaryen oldum ben. Kontrole gitmiştim tansiyonum ve şekerim çok yüksek çıktı, gebelik zehirlenmesi ve plesenta yaşlanmasıda başlamıştı doktor göndermedi bi daha zaten bende çok zorlanmaya başlamıştım 38. Haftayı bitiremezdim😀 hastanede annem kaldı yanımda ama eşimde çok rahat girip çıktı yanımıza. Akşam 8le 9 arası ziyaret saatiydi oda da 1 kişi olacak şekilde aldılar yanımıza görmek isteyeni. 1 gece kaldık ertesi gün taburcu etti doktor. Hemşireler falanda sağolsun çok yardımcı oldular her istediğimde ağrı kesici vurdular. Ben çok memnun kaldım