ygmurnurd Merhaba, o dönemlerden geçmiş biri olarak eğer akşamları çok güzel yiyebiliyorsanız çok şanslısınız 🤗 Zira ben o dönemler sadece kusmakla mide bulantısı ile cebelleşiyordum. 😌 Ona rağmen bebeğimin gelişimi gayet iyiydi şuan 17+4 haftalığız çok şükür ☺️ Normal olarak endişeleriniz oluyor tabi benimde vardı kaç kere ağladım ama hepsi geciciymiş merak etmeyin ki hala prilam bulantı ilacı sayesinde tek kişilik! yemek yiyebiliyorum 🤭 Aman aman deli gibi iştahım yok 🙄 Ama inşallah yediklerim ona yarıyordur 😍