Bize de bebeğimize de çok iyi geleceğini söyledi hafız bir abla. Süreci sakin geçirmemizi ve bebeğimizin sakin olmasını sağlarmış. Elimizi karnımıza koyup salavat çekmek, günde bir kere hz. Fatma annemize Fatiha okumak da doğumumuzu kolaylaştırırmış. Benzeri şeyler duyan var mı ?
Şüphesiz zarar gelmez edilen dualardan okunan Kuran dan. Her şeylerini düşünüyoruz planlıyoruz alıyoruz her şeyin bir listesi var elimizde ama okumamız gereken duaların Yok maalesef. maneviyatı da önemli bence bebişlerimizin.