bynbebek_8 Elifisgrn Canım benimde kilotlarım sıkıyordu bir arkadaşın önerisi üzerine A101 de satılan Silk & Blue kadın Slip 3 lü aldım 🙏o kadar mı rahat. Göbeğinin çok alt tarafına denk geliyor ne karnını nede rahmini sıkmıyor.Çok rahat nefes alıp verebilirsin karnın sıkışmıyor yani. Bence çok rahat tavsiye ederim
Htceedgru Ben 31 haftalık hamileyim normalde de tesettürlü olduğum için geniş alıp giyinirdim hala da oluyorlar alma ihtiyacı duymadım bende arada eşimden giyiniyorum evdeyiz zaten çok sorun olmuyo çamaşır konusunda yeni yeni sorun yaşamaya başladım sütyen yalamıyorum göğüsler hassaslaştığı için Çamaşır alabilirsin ama hamileliğe yönelik alma bence sonradan da kullanacağın seyler al ki bir köşede kalmasın Doğumdan sonra kilo alıp almayacağını da bilemezsin
Deletedmom192 Htceedgru ama çamaşır şuan m beden ise yarın artacak m beden zaten evde de var bilemedim ki bende isterim her zaman kullanayım ama normal olanlar olmuyor diye endişe ediyorum
Asminnil Deletedmom192 canım kendimden büyük beden alıyorum özellikle elbise lc wakiki hamile giyim sen
Bcdi Ahh ahh ne hayallerim vardı. Influencer misali tulumlar, salopetler giyecektim😂😂😝😝 Bu virüs sebebiyle evde eşimin atleti, şortu, tshirtünden başka bir şey giydiğim yok🙈🙈
Bcdi Ahh ahh ne hayallerim vardı. Influencer misali tulumlar, salopetler giyecektim😂😝 Bu virüs sebebiyle evde eşimin atleti, şortu, tshirtünden başka bir şey giydiğim yok🙈🙈
Bcdi Ahh ahh ne hayallerim vardı. Influencer misali tulumlar, salopetler giyecektim😂😝 Bu virüs sebebiyle evde eşimin atleti, şortu, tshirtünden başka bir şey giydiğim yok🙈🙈
Bcdi Ahh ahh ne hayallerim vardı. Influencer misali tulumlar, salopetler giyecektim😂😝 Bu virüs sebebiyle evde eşimin atleti, şortu, tshirtünden başka bir şey giydiğim yok🙈🙈
nisemom Deletedmom192 iç çamaşırında annemin kendisi için aldığı yedek külotlarını aldım onu kullanıyorum. İç çamaşırında da emzirme sütyeni aldım ama küçük geldi. O yüzden partiden mağazalar açılınca alacağım. Kıyafet olarakta elbiselerim iş görüyor.
Faray Deletedmom192 h m den hamile taytı almıştım başından sonuna kadar sadece onu giydim. Son aya kadar başka birşeye ihtiyacım olmadı. Bir de Sütyenlerim çok kaliteli olduğundan ek sütyen almadım sadece uzatıcı aparat aldım. Tişörte bile son ay ihtiyaç duydum.
Deletedmom192 Faray göğüsleriniz büyümedi mi sıkıp rahatsız etmedi mi ? Ben 75 80 kullanıyordum ama şuan rahatsız ediyor
Nesrin54 Faray emzirirken normal sutyen kullanilamaz mi ya ben de pek almak istemiyorum Siz gibi dusunuyorum :)
Faray Deletedmom192 sütyen için uzatıcı ek çengellerden aldım göğüslerim zaten büyük başlarda biraz dolmuştu sonra söndü ihtiyaç duymadım siz ihtiyacınıza göre değerlendirin en güzelini siz anlarsınız.