Rabia95 123abc normalde karnımda hep gaz vardı ger yeri taş gibiydi, şimdi bi kaç gündür gaz problemim yok çokkkkkk şükür 😂 sadece sağımda doktorun baktığı yerde bi sertlik var elimi karnımda gezdirirken farkettim. Yoksa hissettiğim bi durum yok 😇
Cigdemanne_01 Rabia95 Kaçıncı hamileliğin canım birinci hamilelikse hissetmen biraz zor ama ikinci hamilelik falansa hissedebilirsin diye biliyorum 🤩
Rabia95 Cigdemanne_01 Daha önce düşüğüm vardı hastanede hep ikinci gebelik diyorlar üzülüyorum öyle olunca .
Cigdemanne_01 Rabia95 sanmıyorum canım ya ikinci gebelik değil bence sonuçta bebek rahime tutunamamış bir doğum olmamış üzülme sen
afraliya Rabia95 hayır en erken 17′de falan olur ki ilk çocuksa daha geç hissedersin ben 21de hissetmiştim