1Minikmucize Bugun hastaneye gittim ntsde sancm çıktı serum taktılar sancım düzenli olunca doğuma gircem inşallah dua edin bize ❤️😘
mlsmrtgl 1Minikmucize rabbim sağlıkla kavuştursun evladınızı 🙏🏻🌸 biz bebek isteyenlere dua edin olur mu ?
Gizemhande Allah yardımcınız olsun inşallah bende 34+4 üm nst de düzenli sancım çıktığı halde doğumu ertelemek için iğne ve yatış verdi doktorum sizi nasıl doğuma alıyorlar erken değil mi doğum için