Merhaba arkadaşlar 3.çocuğuma hamileyim 24 haftalığız göbek fıtığım vardı hamileliğimin ilerlemesiyle onunda ağrıları dayanılmaz bi hal almaya başladı malum ağrı kesicide alamıyorum bi odayı süpürünce yarım saat yatıyorum 😖 benim gibi böyle sorun yaşayan yada duyan varmı önerilerinizi bekliyorum 🤔