Hanımlar merhaba ben çocukluğumdan beri kolesterol sorunu yaşıyorum ailemizde genetik bi sağlık problemi bu ben senelerdir o kadar alıştım ki kızartma ve benzeri hiç yemiyorum kolesterol diyetime dikkat ediyorum önceden bile düzenli ilaç kullanmama rağmen hep yüksekti değerlerim hamile olunca doktor bırak ilacı dedi dahada artmaya başladı. bugün kan verdim o kadar yüksekmişki değer ölçüm cihazı okuyamamış bile kanı kaç kere sulandırıp denemişler yine rakam bile göstermiyormuş o kadar yüksek ilacı tekrar kullanmak zorundasın kalp krizi riski olabilr dedi endekrinoloji doktorum kendi kadın doğum doktoruma söylüyorum hayır asla ilaç kullanma zaten değer yüksek olur hamilelikte diyor toplam 3 kadın doğum 2 endekrinoloji doktoruyla görüştüm herkes ayrı bişey söyledi ben çok endişeliyim bebeğime zarar gelmesinden ne yapacağımı şaşırdım aynı durumu yaşayanşa var mı nasıl bi yol izlediniz lütfen banada bi akıl verin 😒