Ben , düzenli adet oluyordum yumurtalarım gelişip çatlıyordu ama gebelik olmuyordu 1,5 yıldır çok stres yapıyordum ya olmazsa diye bu ay korona filan hiç bişey kullanmadım hiç aklıma bile gelmedi adetimi beklerken hamile olduğumu öğrendim kese mi gördüm haftaya kalp atışına gideceğim inşallah