Melegimveben artk daha sezeryan diyorum zaten doktorum normal diye motive ediyordu beni. Demekki sezeryanlık bi durumum var ki bana bu doğumu tavsiye etti. Sizde bilirsiniz böyle durumlarda herkes doktor kesilir. Ve olan biz hamilelere olur bi kafa karışıklığı bizde 😂 ama inşallah kızımla pazartesi buluşuyoruz kızım ve ben sağlıklı olsunda varsın olsun kessinler beni 😌👶