Merhaba güzel anneler ve anne adaylar;
Doğum yapalı 15 günümüz oldu ama ancak fırsat bulup yazabildim.
Benim 2. Hamileliğimdi bu iki bebeğimde tüp bebek bizimkisi başlangıcı hamilelikten daha uzun süren bir serüven ama bebeklerimizi kucağımıza alınca o süreçler geldi geçti gelelim doğum hikayemize hamileliğimin 16 haftası sadece kusmakla geçti bol bol serumlar ve ilaçlar 4 aydan sonra hamileliğimin tadını çıkarmaya başladım çalışıyordum bu arada ta ki bu korona çıkıp idari izne çıkana kadar 28. Haftamdan itibaren evdeydim 32. Haftamda kontrole gittiğimde nstye bağlandım herhangi bir sorun çıkmadı herşey yolundaydı doktor bir rahatsızlık hissetmezsen 3 hafta sonra gelirsin dedi herhangi bir rahatsızlığım yoktu 3 hafta sonra 34+6 da gittim tekrar nstye girdim doktorumun yanına gittim sancın çıkmış nst de dedi ama ben öyle birşey hissetmiyordum sadece bel ağrım oluyordu ara ara büyük ihtimalle beklemeyecek ama 38+3 e yani 15 mayısa sezeryan günü verdi eve geldik bir kaç gün sonra tekrar nstye girdim bu sefer daha çok sancım çıktı doktorum sezeryan tarihimi 6 Mayıs 37. Haftaya aldı beklemeyecek bebek dedi tekrar eve geldik 27 Mayıs gece karnımda acayip bir değişiklik vardı ortada toplanmıştı adet sancısı gibi sancım vardı ama ara ara geliyordu bütün geceyi ayakta geçirdim ilk hamileliğimde sezeryan olduğu için doğum sancısı nedir nasıl olur bilmiyorum acaba doğum sancısı olabilir mi diyorum sabaha karşı kasılmalarım 5 dk da bire düştü doktoruma kasılma sayaçların görüntüsünü gönderdim hazırlıklı olarak gel bakalım bir dedi gittim nstye girdim sancılar 100-120 civarı çıktı 10 da doktora gittim 11 de ameliyata aldılar spinal sezeryan oldum başlangıçta herşey güzeldi doktorum geldi yanık kokusu gelince kesildiğimi anladım geliyormu bebek dedim gelsin mi dedi doktorum evet dedim ozaman çıkaralım dedi ama ondan sonra bir sıkıntı oldu hemen çıkması lazımdı fakat bebek gelmiyordu tam çıkaracaklarken ters dönmüş ayaklarından geldi yani çıkarmak için çok çekiştirdiler acı hissetmedim ama bütün çekiştirmelerini hissettim sonra oğlum çıktı çok şükür fakat ağlamıyordu yan tarafa aldılar hemen çocuk için başka doktor geldi müdahale etti ince bir ağlama sesi geldi Allahım ne güzel bir sesti ne şükürler ettim sonra temizleyip yanıma getirdiler pamuk gibiydi küçücük minik kuzum doktorumuz bebişi götüreceğini biraz küveze alacağını söyledi ve götürdüler bebişimi benim dikişlerim ondan sonra uzun sürdü biraz içerde çok uğraştıkları için ameliyattan sonra çok kanamam oldu durmadı 2 ünite kan takındım hemen kalkamadım ayağa ama çok şükür atlattık oğluşum 35+6 da 2780 gr olarak dünyaya geldi çok şükür küveze girmedi solunumu emmesi gayet güzeldi ilk hafta sarılığımız vardı onu da mama takviyesiyle atlattık şimdi yanımda mışıl mışıl uyuyor …
Biraz uzun oldu hakkınızı helal edin sormak istediğiniz birşey olursa seve seve yardımcı olurum 😊😊🙏🙏🤲🤲