Gokyuzum valla 2.gebelikte gttgm doktor kürtaj günü pek ilgilenmedi ikimizin herşeyi güzel diye klomen catlatma yapmak istedi bende heveslendim arkadşım tavsiye etmişti kendi doktoru neyse hemem tuttu ama işte kan pihtlmam var dedim garipsedi ben demesem iğneyi de vermezdi hehrlde kaybım var dedim bide kimyasal gebelikte yaşadım 1.kürtaj peşine ilginç dedi tek herseyde unutuodu çok.gelemi var idi odasında bile oturamiom hep ayak üstü postalama oluodu neyse demiştim iğneye başladım yeter dedi ama kalbi duruncada bunlar olan şeyler 3.ye.baksaksiniz die güldü adam eşim çok gıcık oldu ben bunu 2 kere yaşıyorum ne demek normal genetiğe bile gerek yk patolojiye bile gerek yok dedi kürtajı yaptı postaladı Allahttan ben genetik yaptirmistim ben çok şaşırdım bize hiç bisey demedi ne şu kdr korunun ne bu kdr diye bir daha gel dene bile demedi bende bıraktım adet olunca işte 1.kürtajındaki doktoruma gittik o bana hemen b12 düşüktü diğer doktor.onemsiz demişti bu ignesi başlattı +d vitamini+coraspirin+Folidoce folikasit başlattı deneyin dedi sen gebe kaliosn hiç kafana takma ilerlemesi sorun onuda halledicez dedi keşke siz deneyin dedi 2.de size gelişeymişim dedim eve geldim ilişkiye devm etti ama öle dikkt etmedim hiç günlere üst üste yapmadik işte geçen ay eşim 4 hafta evde idi bende adetim düzenli yumurtluorumda dedim 2 test aldım ecznden yeter bana die yumurtlama. Günü ve çatlama.icin baktım ve 1 dolu 1 boş denedik tutmuş şükür hemem doktor 0.6 oksapar başladı vitaminlere devm ztn birde progetsan ekledi alttan fitil olarak kalp.atisi dinlenyncde hemen progestan iğne başlattı ama ben çok kandil.aksami dua ettim Allahım bana tüm isteyenlere hayırlı evlatlar nasip et die seccadeye kapanarak dua ettim bir de işte adet bitimi soğan kuru mu ne onu içtim ama ben 5 gün yapabildim 15 günmüş ben skldim yapmadım belki de oda etki etmiştir bilemedim birde ben kistle gebe kalmisim sağ yumurtalıkta kist oluşmuş zararı yok bebek büyüyünce geçecek dedi doktorum ben onada şaşırdım geçen kanamam oldu hemen doktoruma gittim gel dedi pembe idi başka bi iğne yaptırdı kesildi şükür diğer progestan ignesinde hergune çıkardı korkma dedi cnki ben o kdr soru soruyorumki 2 kayıp yaşadgm için ister istemez oraya gidince strese giriyorum beni sakinlestrio hemen progestan iğnesini hergune çıkardı smdi birde tsh 3 ksuur cikti hep iyi ciksrdi onun icinde hap verdi onuds sirsya koydum doktorum o kdr uğraşıyorki çabalarına değer inşallah bunu sağ sağlım kucagimiza alırız artık eşimde orda iken iyi demi iyi demi deyip.soruyor garıbim🙈🥰