Dün 1 ay sonunda doktora gittik kontrole şimdiye kadar böyle birşey yoktu kafa ve karın bölgesinde 1 hafta gerilik görüyorum dedi bu haftalar da beklenmedik birsey olduğunu söyledi. 9 gün sonunda tekrar kontrole gelmemi ve yeme icme cok dikkat etmemi soyledi. Dünden beri çok kafama takıyroum Yaşayan var mı acaba ? Neler yiyeyim ? Fikri olan