Aysema Merhaba güzel anneler. 35 haftalık olduk çok şükür kızımla🙏 Sağ göğsümün altı nasıl tarif etsem acıyor, yanıyor, ağrıyor. Çok rahatsiz bir his. Bir türlü rahat edemiyorum. Bu durumu yaşayan var mı acaba ?
Aysema Kvlkgzmerhn Evet aynen öyle. Yanma gibi ağrı gibi bir tuhaf. Gaz olabileceği hiç aklıma gelmemişti. Teşekkür ederim🍀