Merhaba hanımlar😇 su an 11 haftalık hamileyim 3 yasında bir oğlum var 37.haftada gelişim geriliği oldugu için acil sezeryan yapıldı prematüre doğdu ve doğumum gercekten kabus gibiydi spinal anestezi yapıldı fakat doktor beni keserken hissettim ve bacaklarımı kaldırıp indirmeye başladım doktor cabuk bayıltın dedi genel anestezi yapıldı dogumdan bir gece sonra sol bacagım resmen davul oldu acayip şişti ve morardı bir gün boyunca yukskte tuttum yataga baglandım resmen kabus gibi bir doğumdu diyebilirim şimdi tamamen normal bir doğum hayal ediyorum varmı aranızda sezeryan sonrası normal doğum olmuş fikir verebilecek anneler 😇😇😇