Lale96 Merhaba kizlar. 37+2yim doktor bebek daha dusmemis dedi daha da dusmez. Sezeryen olucam.Basina gelenler varmi?
Mehtapp93 Lale96 benim arkadaşımın 40.haftasında dönmüştü hiç belli olmuyor kızlar normal doğum istiyorsanız bekleyin dönüyorlar son anda bile
GizemBeidokhti Benim 32. Haftada baş aşagı pozisyona girmiş dedi. Sonra ters döndü, doktor son ana kadar kontrol edecegim dönmezse sezeryan dedi , herkes döner diyor ama bilmiyorum😞