Bizde öyle koştur kostur hastaneye gittik açıklık muayenesi yapti ebe hiç acilmam bile yoktu…tabi herkesn farklı..doktorum demisti gerçek sancin gelirse anlarsn hiç merak etme diee 🤪🤪🤪 gerçekten öyle oluyo.. Rabbim tez zamanda kolay bı doğumla kucağımıza almayi nasip etsin bebeklerimizi inş