Hayır senden beslendiği için 12. Haftaya kadar normal gayet. Ama mümkün olduğu kadar da yemeye çalışmalıymışız doktorum öyle dedi . Kussan bile yemelisin dedi. Kustun sonra yine ye yani bırakma ama ben kusmaktan nefret ettiğim için yemiyordum 10+1 olduk bizde bugün.