OlgaArslan Canım benimde cok uçak bir artış vardi bende senin gibiydim bir oglene dogru kahvalti yapip birde aksam 6 yiyordum arada acıkırsam meyve yiyordum. Tatlı cikolata hamur isi hic yemiyordum. Diyetisyen bir liste veriyor en gec 9 kahvaltini yapmış oluyorsun. Oglen yemegi ve aksam yemegini saatli yiyor ve ara ogun var gunde uc defa ve birde gece yatarken saat 10 da öğün var. Ve gunde 7 defa sekerini olcuyorsun aclik tokluk ve aksam 10 da. Ve gercekten ilk gunden fark ediyorsun degerlerse nasil sekerin normale döndüğünü.