39 haftalıgım bugun Dr. Gittim bebeğim baş aşagı dönmüş doğum pozisyonuna ama henüz kanala girmemiş. Suyum fln herşeyim iyiymiş çok şükür🙏 haftaya kadar suyun ağrın olursa gel dedi. Olmazsada 40. Haftada gel tekrar hazırlıklı gel yatış yapabiliriz dedi.. Benim sormak istediğim ağrım olmazsa haftaya neden yatış yapacak yani nasıl olacak böyle olan varmı???