Merhabe arkadaslar , ben henuz hamileligimin cok basindaym . Gebelikte seker yuklenilmesi hakkinda bilgi almak istiyorum . Yararli mi yararsiz mi . Yaptirirsam kalici sorun oluyor mu . Yaptirmazsam bir sorun oluyor mu . Tecrubelerinizi bekliyorum teşekkürler 🧡🌼