Tecrübeli ve deneyimli anneler ve anne adayları, hamileliğimin henüz daha çok başlarındayım 5 hafta 4 günlüğüz şuan. Üzerimde öyle bir ağırlık ve halsizlik var ki, sürekli uyuma isteği geliyor. Uykumu çok iyi almış olsam da 1 2 saat sonra yine uyuma yada dinlenme isteği geliyor. Birde midemde çok çok hafif mide yanması,bulanması yada ekşimesi gibi değişik bir his oluşuyor. Bunlar çok anlık olup geçiyor.Canım biranda çok yemek isterken, yemek yiyeceğim zaman da hiç yiyesim gelmiyor. Bu tür hisler normal mi, normalse ne zamana kadar böyle hissedicem. Ben enerji dolu olmak istiyorum ama şu sıralar sürekli dinlenirken, uyurken buluyorum kendimi. Deneyimlerinize ihtiyacım var anneler..