Baby17 Detaylı ultrasonda intrakardiyak hiperekojen fokus izlendi. Buda kalpte parlaklık oluyor. Böyle bir durum yaşayıp düzelen var mı? Doktor çok önemli değil olabiliyor dedi ama endişe ettim
Naylonbranda Baby17 olabiliyor özellikle erkek bebeklerde oluyo doğduğunda duzeliyo arkdasimda olmuştu
Pankek Baby17 Beyaz leke dedi bana doktor. Önemli değil dedi. Unuttum gitti kafayı takmadım. Sonra konusu gelince ablama dedim, bizimkilerde de vardı doğduktan 2-3 ay sonra kalmadı dedi. Sorun yok yani 🤗
Ozlmrap Baby17 herkese aynı seyi mi diyolar anlamadım bana da söyledi gecen hafta hep duyduğum bir şeydi ben de kafama takmadım sadece her kontrole gittiğimde sorarım gibi geliyor ☺️