Beyzz_1990 Bebek yağı tavsiye ederim ben ilk 7 ay kullandım sonra bitti eşime al dedim eczane life oil diye bı yağ vermiş artık degistirmedim oda çok iyi geldi 33 hastalığım şuan çok şükür çatlağın olmadı daha inşallah da olmaz daha🤲