Canım bende stresten hamile kalamadım bikaç ay hatta stresten süt kanallarım çok süt üretmiş değerim çok yüksek çıkmıştı doktorum eğer ilerlerse beyne de etkisi var uzak dur stresten demişti. Gerçekten çok illet bişey bu stres.. sana iyi gelen ne varsa onlarla ilgilen. Örgü,boyama,kitap okumak aklına ne geliyorsa. Bütün gün boş bırakma kendini, akşama kadar yor bişeylerle uğraşarak üreterek kendini. Ben bu şekilde atlattım çok şükür. Örgü yaptım deli gibi akşamda yorgunluktan uyuya kalıyordum. Rabbim inşallah yardımcın, yardımcımız olsun Allahım kalbimizden geçen dualarımızı hayırlısıyla kabul etsin bu mübarek ayın hürmetine🤲