Zeynepekr Canım bende o haftalarda kaşınıyordum özellikle sağ göbek boşluğum hatta biraz yara da yaptım 1 aya yakın bende hergün bebeyağı kullandım dalinin doktora gittiğim de doktorum gördü şaşırdı orasını görünce ben çatlama kaşıntısı mı dedim çok erken bu çatlama kaşıntısı için dedi 28. Haftada başlar dedi 😒bebe yağını bıraktırdı belki o yaptı bilmiyoruz 🤷🏻♀️gebelik kolestasızından şüphelendi test yaptık çok şükür temiz çıktı sonra ben bebe yağını bıraktım 1 hafta daha bekledim yok geçmiyor sonra dayanamadım dermatoloğa gittim oda baktı çatlama kaşıntısı için erken dedi sonra net bişey diyemedi bi krem verdi 2 günde geçti kaşıntısı çok şükür atlattım şimdi 24 haftalığım 😊🌸biraz uzun oldu ama 🤓