Yatın kalkın Allah’a şükredin. Onun bunun dediğine de bakmayın. Burada 40 yaşında çocuk sahibi olmaya çalışan insanlar var. Böyle ince hesaplar, düşünceler bana şımarıklık olarak geliyor kusura bakmayın. Belki öyle düşünmüyorsunuz ama paylaşımınız onu düşündürüyor.