BegummKaya27 dinlersiniz benim karnımdan her seferde gözükmüyor bu haftalarda büyüyünce oluyor geçen ki gebeligimdede alttan muayne olmuştum bu başka doktorum buda aynı şeyi dedi mesela keseyi hemen gördük ama bebek karnımın iç yapısı değişikmis 77 kilo olmuşum sanırım yağlarda 5 aylı gbi karnım var cnki öldumuz koptu bizimde gözükmedi alttan hemen duyduk ve gördük daha net resmini verdi mesela salı bi daha çağırdı o zmnda karnimdan dinleyeceğiz inşallah o zamana büyümüş olcak şimdilik adetim ilede uyumlu gidiyormuş bende 2 kayıp yaşadım için korkuyorum oraya gidince gebe kalmadan bi sürü vitamin başlamıştım göbekten iğne ve alttan Progestan fitille başlattı kese görünce pzrtsi gttgmzde de iğnesini verdi onu dün yaptırdım güzelce tutunsun die inşallah büyük haftaları görürüz 9.haftada kaldı en son diğeri çok merak ediyorum harket etmesi nasıl karnım nasıl dahada büyücek hamiş kıyafetleri çok giymek istiyorum cinsiyeti ne olcak ne diye seslencez ne isim koycaz ay bunları çok merak ediyoruz 😍